Специалист "Корпоративни събития" за РУМЪНИЯ
КАКВО ТЪРСИМ:
За работа по текущи проекти, търсим за РУМЪНИЯ специалист "организиране на събития", който да помага в изготвянето на оферти в Excel и Power Points (контакт с доставчици, таблици, снимки и текстове) и проучване на пазара, контакт с потенциални клиенти и др.
Идеалните за нас кандидати са на първо място коректни, креативни, комбинативни, с аналитични способности и проактивно отношение, амбициозни за постигане на резултати. Хора с добри комуникационни умения, обичащи динамиката, да пътуват, работят самостоятоятелно по проекти и добре в екип.
Да има интерес както да работи "home office" по текущи проекти, така и да има възможността и желанието да ходи на срещи с клиенти, да участва в събития в Румъния (онлайн и на живо).
ЗА PARTY MANAGEMENT:
Предвижда се твърдо минимално заплащане всеки месец, с допълнително заплащане по конкретни проекти и задачи и допълнителен бонус от реализирани проекти.
Ще се разглеждат само кандидатури, отговарящи на следните изисквания:
- Автобиографии на български, румънски или английски език. Файлът да е озаглавен с вашите имена;
- Профилна снимка, която молим да е сложена в самото CV или ако е отделно, името на файла да кореспондира на името на вашето CV;
-----------------------------------------------------------------------------
Стажант - Организиране на събития
КАКВО ТЪРСИМ:
Винаги имаме нужда от млади и талантливи стажанти, които да помагат на работещия в офиса екип!
С какво може да сте ни полезни?
- Работа в офиса:
Помагат в изготвянето на оферти, организацията на дневната работа на екипа - таблици, анализи и др., снимки и текстове, проучвания и др.
- На терен:
Участват активно по време на провеждането на самите събития - подготовка и реализация - като хост/еси, BTL промоции, помощ при провеждането на тийм билдинг програми - като модератори на игри. Участват в подготовка на материали и организиране на необходимото материално осигуряване за всяко събитие по надлежен списък, сценарий и др.)
Идеалните за нас кандидати са на първо място коректни, креативни, комбинативни, с аналитични способности и проактивно отношение към текущи проекти и задачи.
Това са хора с умения или знания в сферата на дигиталния маркетинг, масовите комуникации, интересни хобита и спортове, обичащи да пътуват, творят, работят по проекти и добре в екип.
ИЗИСКВАНИЯ:
Студенти последна година или завършили минимум бакалавърска степен:
- Маркетинг и реклама. Заинтересовани в областта на дигиталния маркетинг, социални мрежи и др.
- "Туризъм";
-"Масови Комуникации";
-"Събитиен Мениджмънт";
Работа с компютър (MS Office - Word, Excel, Power Point) - задължително
Английски език добро ниво писмено и говоримо – задължително
ПРЕДИМСТВА:
Комбинативност, желание да създаваш нови услуги, реализираш проекти
Организатоски способности с оглед планирането на време, ресурси, документация
Комуникативни хора, с проактивно отношение, креативност и творчески хобита
Спортуващи активно и с интересни увлечения - колоездене, рафтинг, скални катерене или др.
Креативни умения - рисуване, работа с ilustrator или photoshop и др.
ЗАПЛАЩАНЕ И ЗАЕТОСТ:
Вариант пълен работен ден (от 09.00 до 18.00 ч);
Вариант 1/2 работен ден (от 09.00 ч до 13.30 ч или от 13.30 ч. до 18.00 ч);
Стажът е с продължителност 6 месеца.
Избрани 2-ма кандидати ще имат 6- месечен стаж, след който може да бъдат назначени и на трудов договор като "Специалист Събития" на добри финансови условия, вкл. с получаване на бонуси от проведените събития.
Предоставяме възможността да се отсъства за изпити или др. належащи, свързани с образованието курсове, лекции.
Често има ангажименти по събития, които са вечер и/или в почивните уикенд дни.
Често се налагат командировки и пътувания в страната.
Ще се разглеждат само кандидатури, отговарящи на следните изисквания:
- Автобиографии, написани грамотно на български или английски език. Файлът да е озаглавен с вашите имена;
- Профилна снимка, която молим да е сложена в самото CV или ако е отделно, името на файла да кореспондира на името на вашето CV;
КАКВО ТЪРСИМ:
За работа по текущи проекти, търсим за РУМЪНИЯ специалист "организиране на събития", който да помага в изготвянето на оферти в Excel и Power Points (контакт с доставчици, таблици, снимки и текстове) и проучване на пазара, контакт с потенциални клиенти и др.
Идеалните за нас кандидати са на първо място коректни, креативни, комбинативни, с аналитични способности и проактивно отношение, амбициозни за постигане на резултати. Хора с добри комуникационни умения, обичащи динамиката, да пътуват, работят самостоятоятелно по проекти и добре в екип.
Да има интерес както да работи "home office" по текущи проекти, така и да има възможността и желанието да ходи на срещи с клиенти, да участва в събития в Румъния (онлайн и на живо).
ЗА PARTY MANAGEMENT:
- 13+ години компанията се занимава с организирането на събития (от 2007 г.)
- Коктейли и гала вечери,конференции и виртуални събития със стрийминг
- Тиймбилдинг програми - присъствено на живо и онлайн дигитални игри
- Забавна програма с известни водещи и музиканти
- 1000 проведени до момента събития за големи международни компании, основно в България, Гърция и Румъния.
- Български и румънски език на много добро ниво (писмено и устно)
- Работа с компютър (MS Office - Word, Excel, Power Point) - задължително
- Английски език добро ниво – предимство
- Желателно е да кандидата да живее в Букурещ или често да пребивава там с оглед познаване на местния пазар и култура.
Предвижда се твърдо минимално заплащане всеки месец, с допълнително заплащане по конкретни проекти и задачи и допълнителен бонус от реализирани проекти.
Ще се разглеждат само кандидатури, отговарящи на следните изисквания:
- Автобиографии на български, румънски или английски език. Файлът да е озаглавен с вашите имена;
- Профилна снимка, която молим да е сложена в самото CV или ако е отделно, името на файла да кореспондира на името на вашето CV;
-----------------------------------------------------------------------------
Стажант - Организиране на събития
КАКВО ТЪРСИМ:
Винаги имаме нужда от млади и талантливи стажанти, които да помагат на работещия в офиса екип!
С какво може да сте ни полезни?
- Работа в офиса:
Помагат в изготвянето на оферти, организацията на дневната работа на екипа - таблици, анализи и др., снимки и текстове, проучвания и др.
- На терен:
Участват активно по време на провеждането на самите събития - подготовка и реализация - като хост/еси, BTL промоции, помощ при провеждането на тийм билдинг програми - като модератори на игри. Участват в подготовка на материали и организиране на необходимото материално осигуряване за всяко събитие по надлежен списък, сценарий и др.)
Идеалните за нас кандидати са на първо място коректни, креативни, комбинативни, с аналитични способности и проактивно отношение към текущи проекти и задачи.
Това са хора с умения или знания в сферата на дигиталния маркетинг, масовите комуникации, интересни хобита и спортове, обичащи да пътуват, творят, работят по проекти и добре в екип.
ИЗИСКВАНИЯ:
Студенти последна година или завършили минимум бакалавърска степен:
- Маркетинг и реклама. Заинтересовани в областта на дигиталния маркетинг, социални мрежи и др.
- "Туризъм";
-"Масови Комуникации";
-"Събитиен Мениджмънт";
Работа с компютър (MS Office - Word, Excel, Power Point) - задължително
Английски език добро ниво писмено и говоримо – задължително
ПРЕДИМСТВА:
Комбинативност, желание да създаваш нови услуги, реализираш проекти
Организатоски способности с оглед планирането на време, ресурси, документация
Комуникативни хора, с проактивно отношение, креативност и творчески хобита
Спортуващи активно и с интересни увлечения - колоездене, рафтинг, скални катерене или др.
Креативни умения - рисуване, работа с ilustrator или photoshop и др.
ЗАПЛАЩАНЕ И ЗАЕТОСТ:
Вариант пълен работен ден (от 09.00 до 18.00 ч);
Вариант 1/2 работен ден (от 09.00 ч до 13.30 ч или от 13.30 ч. до 18.00 ч);
Стажът е с продължителност 6 месеца.
Избрани 2-ма кандидати ще имат 6- месечен стаж, след който може да бъдат назначени и на трудов договор като "Специалист Събития" на добри финансови условия, вкл. с получаване на бонуси от проведените събития.
Предоставяме възможността да се отсъства за изпити или др. належащи, свързани с образованието курсове, лекции.
Често има ангажименти по събития, които са вечер и/или в почивните уикенд дни.
Често се налагат командировки и пътувания в страната.
Ще се разглеждат само кандидатури, отговарящи на следните изисквания:
- Автобиографии, написани грамотно на български или английски език. Файлът да е озаглавен с вашите имена;
- Профилна снимка, която молим да е сложена в самото CV или ако е отделно, името на файла да кореспондира на името на вашето CV;
Партньори и клиенти
От блога