Success of Virtual Employer Branding REstart vol 2

11.10.2020
Няма как да не споделим радостта си от преминалото успешно второ издание на виртуалното събитие Employer Branding REstart vol 2: The Power of Events! 

Виртуалния форум събра лектори от няколко международни компании в рамките на 2 дни с истории "от бизнеса за бизнеса". Това е второто издание на публичното бизнес събитие от поредицата Business Talks на PARTY MANAGEMENT.  

За събитието се записаха 401 участници, като общо в двата дни има гледаемост от над 50% от тях, а голяма част от участниците очакват и запис на събитието от PARTY MANAGEMENT, тъй като форума се проведе в работни дни, а събитието завърши и с нетуъркинг коктейл на 01.10.2020 г. 
 
  Победители в двата дни от проведените дигитални игри:  
 


Участниците онлайн в събитието, имаха възможността да бъдат чути и да задават въпроси на лекторите, да предоставят тяхното мнение в редица анкети. Интересни резултати има в проведените проучвания. 
 
  Анкети и проучвания по време на събитието:  



Те даваха активно своята обратна връзка, включително и оцениха самото събитие, платформата и лекторите. 



Учасниците имаха възможността да отговарят на въпроси, касаещи както организирането на събития, така и относно бъдещето на дигитализацията както вътре в организациите, така и в държавните структури (примерно дали да се поддържат електронни досиета и дали трудовите книжка да са изцяло дигитални).  





  Лектори в събитието от серията Business Talks:  
Успешни бизнес практики, проблеми и подходи към различните предизвикателства споделиха:
  • Калоян Петров и  Александър Цонков, Agile Coach (LIDL Digital) с темa  „Геймификация в организационната трансформация“​. Една много присърце на компанията ни тема, тъй като съвпада с тов,а, което предлагаме на клиентите ни като бизнес симулации и design thinking подходи в компании, а Калоян и Александър знаят перфектно колко е важно да внасяме промени  в организацията чрез игрови модели.  
  • Антонио Григоров - мениджър "Човешки ресурси" (Sitel Bulgaria) с тема "Recruiters are… Тaking the process to the MAX", в която Антонио ни завладя с истории от преди хилядолетия и как точно се е развила професията на човек, занимаващ се с подбор на кадри (Recruiter) и защо в днешно време отношението към тях е ... от HERO то ZERO.
 
·         Стефания Дунчева – Директор "Човешки ресурси" (TELUS International Europe), с тема "Задържане и развитие на служители. Добри практики в социално-корпоративната отговорност". Като компания TELUS печели редица награди всяка година като добър работодател, за иновации и други, но програмата, с която грабнаха сърцата ни бе последната им КСО инициатива (CSR) за зоологическата градина в София. 
 
·         Филип Батоев - Специалист "Работодателска маркa" и  Ивайло Янев - Мениджър "Комуникации" (Bosch.IO) с тема "Employer Branding в условията на дигитализация"Една компания, която има какво да разкаже за вътрешнофирмената си среда като добър работодател, дори само с маркетинг кампаниите си като "Like a Bosch" - усеща се силата на позитивното и хумора в един световен бранд, изпълнен с иновации, грижещ се в рамките на групата за над 405,000 служители. Филип и Йвайло спечелиха публиката най-вече с интересната инициатива за дуално обучение, което ги превръща в един изключително желан работодател от новото поколение. 
 
·         Рада Йосифова - Директор "Човешки ресурси" и Владимир Махнев - Началник отдел "Дигитална трансформация и иновации" (Raiffeisenbank) с тема "Влияние на иновациите върху служителското преживяване в Райфайзенбанк". Te представиха програмата си за служители Innovation Garden и най-вече банката като търсеща промени, намаляваща бюрократичните процеси и дори в процес на внедряване на Agile Management, което определено ги откроява като иновативна в този изключително конксервативен финансов сектор. 
 
·         Maрия Манолова, HR Manager, Milestone Systems и темата "Да бъдеш Agile организация". Оказа се, че почти целия 2-дневен форум се завъртя покрай думичките "Tрансформация" и "Agile", а темата на Мария се превърна в доза размисъл за всеки, докъде е с иновативния подход да е гъвкав в това да си поставя цели, но не и пътя и да променя бързо и лесно цялата си стратегия само на база работещия метод проба грешка в търсене на най-добрия метод за постигане на успех и растеж, в условията на добро сътрудничество и чувство за принадлежност на колектива.   
 
·         Levent Korkmaz, CEO на Begital и бизнес консултант и партньор на Salesforce в България, Директор Дигитална трансформация в PMI Bulgaria Chapter ни представи футуристичния поглед за новия човек "homo digitalis" чрез темата си  "Becoming Digital in a New World: Future of Audiences & Virtualization Trends". Покaза ни и как да ползваме студиото на Salesforce за да слушаме пазара в реално време и извличаме максимални ползи за анализите на нашите маркетинг кампании, независимо дали са насочени към подбор на персонал и управление на работодателска марка или към оценка на продуктовите ни кампании. 
 
  • Chris Powell - The Event Expert (UK) представи няколко основни факти по темата "Virtual Еvents and In-Person Events in the new normal", както и неговата академия за обучение на бъдещи организатори на събития.
·         Елена Спирина - Управляващ директор, Party Management представи "Как да правиш събития в новата реалност. Предизвикателства в 18 стъпки." като основният фокус бе върху полезни съвети при разглеждането на виртуалните събития и какви бизнес цели си набелязваме тъй като на първо място са целите, а след това идват технологиите и най-важния ресурс - екипа, както и доброто взаимодействие между агенция и клиент и защо е добре да използваме агенция.

  Нетуъркинг коктейл в края на събитието: