Employer Branding REstart: предизвикателства след кризата

15.05.2020

ТЕМА: Employer Branding REstart: предизвикателства след кризата  
КОГА: 19.05.2020
ЧАС: 15:00 до 17:30 ч.
Лектори: 
Ивайло Славов (CEO, BULPROS), Даниела Долапчиева, HR Директор за Европа (SUTHERLAND), Елена Спирина (CEO, PARTY MANAGEMENT), София Медникарова, HR Manager (MM Sоlutions), Илияна Геошева – Employer Branding Manager (LUXOFT), Благой Никушев, Управляващ директор (Zebra Digital) и Милена Хаджииванова (H-VISION)

РЕГИСТРАЦИЯ: Безплатно събитие, изискващо задължителна регистрация, която може да направите тук
Онлайн събитие в Facebook: Вижте още кой ще се включи и получавайте новини тук
Организатор: PARTY MANAGEMENT

КАКВО ЩЕ ЧУЕТЕ: 
  • Добрите примери: Какви мерки са взели компаниите за справяне с кризата и в комуникацията със служителите
  • Предизвикателства и решения пред работодателския бранд по време на криза
  • Какво е бъдещето през погледа на различните компании и индустрии
  • Мотивация: Как да подпомогнем служителите си и работата с клиенти
  • Иновации и технологии за подобряване на процесите в компанията
  • Професионални платформи за управление на събития. Виртуални събития и хибридни събития. 
ПРОГРАМА:
 
15:00 – 15:20
“Иновации по време на криза”
Ивайло Славов, Изпълнителен директор, BULPROS www.bulpros.com
·         Бърза реакция на бизнеса в помощ на обществото: Как се дигитализират безвъзмездно ключови процеси и какво представлява BULPROS Covid-19 Response Pack
·         Какво представлява услугата “Виртуален доктор”
·         Добрите практики в комуникацията със служителите на Bulpros и мотивацията - по време на и след предизвикателството “Извънредно положение”
 
15:23 – 15:40
“Бъдещето в организирането на събития"
Елена Спирина, Управляващ директор, PARTY MANAGEMENT www.partymanagement.bg  
·         Oт офлайн към онлайн - професионални ивент платформи.
·         Дигитални решения за ивент бранша
·         Какво означава да си гъвкъв по време на криза и как това те отличава
·         Мотивация на служителите в дигитална среда и виртуални тиймбилдинг програми
 
15:43 – 16:10
Дискусионен панел “Добри практики в IT сектора: с грижа за служителите”
С участието на София Медникарова, HR Manager, MM SOLUTIONS и Илияна Геошева – Employer Branding Manager, Luxoft
·         Какви мерки предприеха по време на кризата
·         Как успяха да запазят добрия имидж на работодателския бранд
·         Какво е бъдещето пред компаниите

 
16:10 – 16:25
“LinkedIN и Employer Branding. Автоматизация и успешна комуникация при набиране на персонал“
Благой Никушев, Управляващ директор, Zebra Digital
·         Автоматизация на процеси за улесняване на работата
·         Как да направите така, че LinkedIn да работи за Вашата работодателска марка
·         Практични съвети за подбор на персонал
 
16:25 – 16:40
“Психичното здраве на служителите”
Милена Хаджииванова
Професионален коуч, управляващ директор, H-Vision
·         Как да преодолеем проблемите с изолацията
·         Как да се справим със страха от връщане на работното място
·         Подход към служителите по време на промени
 
16:40 – 17:00
“Алтернативите пред бизнеса за излизане от кризата”
Даниела Долапчиева
HR Директор за Европа, https://www.sutherlandglobal.bg/bg/
·        Как да подготвите компанията си за успешно излизане от кризата
·        Дигитализиране на процес по подбор
·        Мотивация: Как да продължите да поддържате корпоративния дух в компанията въпреки трудностите
 
17:00 до 17:30
Нетуъркинг, Виртуална игра и др.
 
Очакваме ви онлайн на 19.05.2020 от 15:00 ч.
 Ние ще бъдем там!