15 съвета, за да бъдете успешни с виртуалните си онлайн събития

26.06.2020
Виртуалните събития в условията на социална изолация бързо се превърнаха в норма - и то с добра причина. Не само, че можете да ги хоствате от всяка точка на света, но също така те могат да ви спестят пари, да увеличат ангажираността с вашата аудитория, да генерират потенциални клиенти, да създадат своя марка и да ви помогнат да утвърдите себе си, компанията си и вашите клиенти като лидери в индустрията.

Онлайн събитията са страхотни, защото често дават на публиката директен достъп до говорителя /ите. Това изгражда доверие в присъстващите и повишава кредитирането на вашата индустрия като мислен лидер.
Следвайте тези 16 основни съвета и трика, които ще ви помогнат да създадете успешно виртуално събитие.

1. Помнете, че съдържанието е (все още) цар: „Събитията ли са скучни или тези, които ги водят? Това споделя Yan Gourvennec, изпълнителен директор на Visionary Marketing, а ние сме повече от съгласни с него.

2. "Бъдете хора, бъдете спонтанни." Това е съветът на Henk Campher, вицепрезидент по корпоративен маркетинг в Hootsuite и ръководител на Impact.
Колкото по-полирана е виртуалната ви конференция, толкова по-скучнa рискува да бъде. Хората обичат да виждат човешки моменти - паузи, спънки, малко сурова емоция. Ако редактирате цялата тази спонтанност, може също така просто да споделите видеоклип в YouTube.

3. Важно е да разберете, че основите на звука и осветлението имат значение. Знаете ли какво мразим във виртуалните събития в момента? Осветлението и аудиото са почти винаги ужасни и нивата на звука често са драстично различни от един говорител на следващия, дори в рамките на една сесия, не правете това!

4. А колко важно е емоционалното взаимодействие и обратната връзка няма нужда да казваме. Емоджи, пляскане с ръце, коментари, чат в реално време, това са все неща, които трябва да се неизменна част от вашето събитие.

5. Виртуалните конференции трябва да осигурят настройки за малки групи - уъркшоп, групи за разбивка, още по-малки дискусионни панели, където участниците могат да си взаимодействат и да участват, а не просто да седят и да гледат.

6. Любимото ни: виртуално събитие, истинска храна! Хрумвало ли ви е, да изпратите подаръчни ваучери на хората, с които да си поръчат собствен обяд, докато гледат събитието? Ако ви е, браво, а ако все още не ви е, то направете го! Изключително приятно докосване, особено за ораторите, още повече, ако искате те на практика да се помотаят виртуално с хората след това.

7. Стриктно и право към целта. Истинската стойност във вашата презентация е опакована в последните няколко слайда?! Ако е така, не карайте аудиторията си да затаи дъх ... или може да ги загубите напълно.

8. Изграждане на моменти и мрежа от връзка. #Happyhours, виртуална зона за отдих, споделяне на снимки от техните домашни офиси, обмен на визитки. Всички това само ще ви отведе по-близо до момента, в който публиката ви е ангажирана.

9. Развлечения. Някои събития включват и виртуални предизвикателства, с повече забавление, а не само„ скучен уебинар до смърт".

Добавете игри, викторини и т.н., за да направите събитието си интерактивно. Много известни личности, спортисти и музиканти са на разположение на намалена цена за онлайн събития, сега, когато пазарът се е променил. - Jeremiah Owyang, индустриален анализатор и основополагащ партньор в Kaleido Insights

10. Всички се нуждаят от дигитална чанта. „За малко забавление, предложете някакъв дигитален #swag, като анимирани стикери и тапети".

11. Автоматизирана часова зона въз основа на откриването на местоположението на потребителя.

12. Резервен план: Предварително записани видеоклипове, така че да имате с какво да стартирате, ако нещо се обърка с някой от говорителите. Разбира се, че трябва да направите поне ден преди или същия ден, няколко часа по-рано техническа проверка и репетиция с всички говорители - видео, микрофони, силата на интернет сигнала.

13. Изберете виртуален фон или поне добър банер, който да стои зад говорителите. През последните месеци се нагледахме на хора, заемащи ръководни позиции да се включват на живо от спалнята, хола или кухнята.

14. Кратки сесии с всеки говорител. Смятаме, че 20-25 минути на 1 до 2 теми на говорител е КЛЮЧОВИЯТ вариант.

15. Обявете подробна програма и часове за всеки говорител. Никой не иска да стои повече от 2 часа на компютъра, докато слуша уебинар. Направете го, така че всеки да може да присъства само на този панел, към който лектор има интерес, това е наше лично наблюдение, а същото споделя и Rayan Holmes, CEO Hootsuite за Forbes.

В крайна сметка виртуалните събития са забавен и ефективен начин да достигнете до хора от цял свят. Те носят предимства както за организаторите на събития, така и за участниците. Независимо дали става въпрос за повтаряща се седмична виртуална среща или е за по-голяма конференция създаването на онлайн събитие изисква стратегическо мислене, правилно планиране и маркетингови отрязъци, но с тези съвети ще сте на път към успеха.