Успехът на виртуалния форум Business Talks със серията Employer Branding REstart
11.10.2020
Няма как да не споделим радостта си от преминалите до момента успешни няколко издания на виртуалните бизнес форуми #Btalks които стартирахме на 19 май 2020, когато се проведе първото събитие.
Какво е #BTalks?
Събитие с "истории ОТ бизнеса ЗА бизнеса" както обичаме да го описваме или Business Talks.
Към момента вече са проведени няколко издания, в които взимат участие мениджъри от световни компании, представяме дигитални иновации и технологии в полза на HR и PR общността, малки тайни за успех в комуникацията (с фокус дигитален маркетинг) и най-вече за управление на работодателската марка (employer branding). Тема, която е най близко до сърцето ни, поради естеството на работа с HR общността, най-често в част ангажиране на служителите и цялостно изграждане на стратегии:
Какво е #BTalks?
Събитие с "истории ОТ бизнеса ЗА бизнеса" както обичаме да го описваме или Business Talks.
Към момента вече са проведени няколко издания, в които взимат участие мениджъри от световни компании, представяме дигитални иновации и технологии в полза на HR и PR общността, малки тайни за успех в комуникацията (с фокус дигитален маркетинг) и най-вече за управление на работодателската марка (employer branding). Тема, която е най близко до сърцето ни, поради естеството на работа с HR общността, най-често в част ангажиране на служителите и цялостно изграждане на стратегии:
На 08.04.2021 е новото събитие от серията #BTalks под мотото Business Talks: Better&Beyond
Третото издание от серията #BTalks: Employer Branding REstart vol 3: Disrupted in Transformation
- Хибридно събитие със стрийминг и лектори в студио
- Лектори от компании като Lidl за страхотната им стратегия като топ работотадател (сертифицан от Top Employers Institute), TBI Infо (за продукта си sHRedy), MODIS за глобалното си партньорство с Mercedes и Елена Спирина и Георги Малчев за disruptive marketing стратегии.
Нека разгледаме в детайли интересни резултати за това събитие:
Виртуалния форум събра лектори от няколко международни компании в рамките на 2 дни с истории "от бизнеса за бизнеса". За събитието се записаха 401 участници, като събитието завърши и с нетуъркинг коктейл на 01.10.2020 г. , както и дигитална игра.
Участниците имаха възможността да задават въпроси на лекторите онлайн, да участват в анкети като отговарят на въпроси и дори в дигитално забавление на края на събитието.
Успешни бизнес практики, проблеми и подходи към различните предизвикателства споделиха като лектори:
- Калоян Петров и Александър Цонков, Agile Coach (LIDL Digital) с темa „Геймификация в организационната трансформация“.
- Антонио Григоров - мениджър "Човешки ресурси" (Sitel Bulgaria) с тема "Recruiters are… Тaking the process to the MAX", в която Антонио ни завладя с истории от преди хилядолетия и как точно се е развила професията на човек, занимаващ се с подбор на кадри (Recruiter) и защо в днешно време отношението към тях е ... от HERO то ZERO.
- Стефания Дунчева – Директор "Човешки ресурси" (TELUS International Europe), с тема "Задържане и развитие на служители. Добри практики в социално-корпоративната отговорност". Компания TELUS печели редица награди всяка година като добър работодател и КСО инициативи (CSR) като тази за зоологическата градина в София.
- Филип Батоев - Специалист "Работодателска маркa" и Ивайло Янев - Мениджър "Комуникации" (Bosch.IO) с тема "Employer Branding в условията на дигитализация". Един световен бранд, изпълнен с иновации, грижещ се за 405 000 служители по света.
- Рада Йосифова - Директор "Човешки ресурси" и Владимир Махнев - Началник отдел "Дигитална трансформация и иновации" (Raiffeisenbank) с тема "Влияние на иновациите върху служителското преживяване в Райфайзенбанк".
- Maрия Манолова, HR Manager, Milestone Systems и темата "Да бъдеш Agile организация".
- Levent Korkmaz, CEO на Begital и бизнес консултант и партньор на Salesforce в България.
- Chris Powell - The Event Expert (UK)
- Елена Спирина - Управляващ директор, Party Management представи "Как да правиш събития в новата реалност. Предизвикателства в 18 стъпки." и защо е добре да използваме агенция.
Първото издание на формата Employer Branding REstart: Challenges After The Crisis
- 19.05.2020
- Онлайн
- 400+ регистрирани участници
- Лектори като Ивайло Славов (Изпълнителен директор, BULPROS), дискусионен панел между София Медникарова (HR Manager, MM Solutions) и Илияна Геошева (Employer Branding Manager, Luxoft Bulgaria), Благой Никушев (Управляващ директор Zebra Digital) и Милена Хаджииванова (професионален коуч, H-Vision) и Даниела Долапчиева (HR Директор за Европа, SUTHERLAND Global).